بنیتز: حریف را دست کم نگرفته بودیم؛ از نتیجه و کار بچه ها راضی هستم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بنیتز: حریف را دست کم نگرفته بودیم؛ از نتیجه و کار بچه ها راضی هستم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بنیتز: حریف را دست کم نگرفته بودیم؛ از نتیجه و کار بچه ها راضی هستم

به دنبال پیروزی 1-0 رئال مادرید مقابل گرانادا، رافا بنیتز، سرمربی این تیم تأکید کرد که آنها حریف را دست کم نگرفته اند.

طـرفداری- به گزارش Football-espana، کریم بنزما تک گل رئال مادرید را در این مسابقه به ثمر رساند تا آنها موقتاً به صدر جدول صعود کنند. بنیتز بعد از بازی به خبرنگاران گفت:

قبل از بازی هم می دانستیم که رویارؤیی با گرانادا ممکن است سخت باشد. آنها تیمی با سازماندهی خوب هستند که روی ضدحملات به شما ضربه می زنند. ما از فرصت های خود استفاده نکردیم اما هنوز هم کنترل و امکان بیشتری برای گلزنی داشتیم. رئال مادرید حریف خود را دست کم نگرفته بود. من به شما [رسانه ها] و بازیکنانم قبل از بازی در مورد پتانسیل گرانادا گفتم. ما سه یا چهار موقعیت مسلم داشتیم. گرانادا از لحاظ دفاعی خیلی خوب بازی کرد و از اشتباهات ما و از دست دادن سریع توپ استفاده کرد.

ما لوکاس را به سمت چپ منتقل کردیم تا بتواند از سمت راست به گرانادا ضربه بزند و با مارسلو همکاری داشته باشد. هنگامی که کواچیچ به بازی آمد ما مالکیت توپ و کنترل بیشتری داشتیم اما در مقابل دروازه موفق نبودیم. تیم خوب کار می کند. کیلور برخی از مشکلاتی که با آن مواجه شدیم را رفع کرد، و رکورد شکنی در رئال مادرید کار آسانی نیست.

وی در مورد سوت های انتقادی هواداران نیز گفت:

بعد از بازی به رختکن رفتم و به بچه ها گفتم که از کار آنها و نتیجه راضی هستم. می دانیم که باید خوب بازی کرده و پیروز شویم، اما وقتی همه چیز برای شما خوب پیش نمی رود، یک پیروزی هم کافی و مثبت است. اگر نتایج خود را تجزیه و تحلیل کنیم، تیم تمرکز، جدیت و کیفیت خود را نشان داده است. اگر نه ما این نتایج را کسب نمی کردیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 29 شهريور 1394 | 10:32 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.